سورل ارمندسورل ارمند، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

khosh amadid be weblogam

بدون عنوان

1391/3/11 23:51
نویسنده : maman maryam
57 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی می خوام یکم از خودم واست بگم و شرایطم

قبل از اینکه بدون باردارم وقتی میرفتم سر یخچال و آب غوره میدیدم نمی تونستم خودمو کنترل کنم

آب غوره و خیار و دلال و با هم مخلوط میکردم و می خوردم

اما الان دیگه اصلا ترشی دوس ندارم و روزی 1 کیلو توت فرنگی می خورم

عاشقشم

من که الو چه دوس داشتم سر حاملگی تو نتونستم زیاد بخورم

هلو هم خیلی می خورم

وااااااای گیلاس خیلی دوس دارم

روزا خیلی سخت میگذره آخه استراحتی هستم و همس آمپول میزنم روزی 1 سلکسان

هفته ای یکبار یه آمپول دیگه می زنم

با یه عالمه قرص تقویتی ولی عشق دیدن تو و بدنیا اومدنت از همه اینا بالا تره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)