سورل ارمندسورل ارمند، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

khosh amadid be weblogam

بدون عنوان

1391/4/2 19:53
نویسنده : maman maryam
88 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم 2 تیر شب بود که شکم درد گرفتم خیلی شدید و به بابات زنگ زدم و اومد منو زود برد بیمارستان

بستریم کردن و 4 روز تو بیمارستان بستری بودم

پسرم واسه اولین بار تو بیمارستان صدای ضربان قلبت و شنیدم انگار نفسم بند اومده بو .این صدای ضربان قلب تو پسر کوچولوی من بود که تند تند داشت می زد

مامانی دوست دارم

وای مامانی اینجا میگن که من حتی غذا رو هم باید دراز کشیده بخورم

خداروشم بعد 4 روز خوب شدم و اومدیم خونه عزیز تهمینه .

این چند روز روزی 4  5 بار ضربان قلبتو میشنیدم حتی بابای هم شنید و کلی ذوق کرد و خندید

مامانی ضربان قلبتو ضبط کردم که بزرگ شدی بشنوی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)